Повернення товару належної якості.

  • Якщо товар ще не отримано - Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши нам номер замовлення.
  • Якщо Ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), зв'язавшись з нами.

Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного виду (упаковка, пломби, бірки) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки та оплати (товарний чек, товарна накладна, видаткова накладна або довіреність).

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г.(парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби тощо).

 

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленню або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

Якщо Вам був переданий товар неналежної якості, що б ми змогли повернути Вам гроші, будь ласка - оформіть заявку на повернення зв'язавшись з нами.

Після розгляду заяви, з Вами зв'яжеться оператор служби клієнтської підтримки для підтвердження повернення.

 

Порядок повернення товару

Для повернення товару необхідно:

  • Подайти заяву на повернення зв'язавшись з нами.
  • Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.
  • Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) доставити товар самостійно або відправити коробку із замовленням (із зазначенням повної вартості товару та з повідомленням про вручення):
    • - кур'єрською службою «НоваяПочта»:
      м.Луцьк, Україна
      вул. Єршова, 11, Відділення №3
      Одержувач «Юзкевич Ольга»
      На підтвердження того, що кур'єр прийняв товар,
      він повинен видати товарно-транспортну накладну.
      Обов'язково збережіть товарно-транспортну накладну.
    • - доставити товар самостійно:
      Ви можите повернути нам товар самостійно у наш магазин «Твіті» що знаходиться за адресою:
      м.Луцьк, Північний ринок(перетин вулиць Гордіюк і Соборності), магазин №95.
      • Понеділок - субота: з 9:00 до 21:00
      • Неділя: з 10:00 до 18:00

    Важливо!

    • При відправленні посилки кур'єрською службою, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
    • Оплата за зворотній пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти Вашу посилку, якщо вона буде відправлена «післяплатою» або з «пересиланням за рахунок одержувача».

     

    Терміни та порядок повернення

    Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання товару належної якості, а також після отримання оплати за товар.

    Як перевірити стан замовлення та повернення, його оплатою та усією іншою інформацією що до Вашого замовлення, Ви можете дізнатись тут.

    Важливо!

              
    • Якщо Ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов розмір або фасон) - Вам буде повернена його вартість, без вартості доставки.
    • При повернені товару належної якості, який був доставленний по спеціальній пропозиції "Безкоштовна доставка", від суми товару яка буде повернута Вам буде віднята сума за доставку Укрпочтою яку оплатив інтернет-магазин "Твіті".
    • При поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, а й вартість пересилки до Вас.
    • Товар, повернутий з порушенням умов (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб/бірок) не підлягає доокомплектуванні, при цьому товар пересилається клієнтові назад за його рахунок, вартість його не відшкодовується, і він більше не може бути повернутий.

     

    Ми повертаємо ваші гроші

    Повернення грошових коштів проводиться таким шляхом:

    • якщо Ви зробили оплату банківською картою - гроші будуть повернуті за Вашим вибором:
      • - на особистий рахунок в нашому магазині для нових покупок;
      • - або на банківську картку, з якої була проведена оплата.
    • якщо оплата за отриманий Вами товар була проведена готівкою кур'єру, то Ви можете вибрати такі опції:             
      • - на особистий рахунок в нашому магазині для нових покупок;
      • - банківським переказом на Ваш рахунок.

     

    Заключна інформація.

             
    • Важливо! Заява - обов'язкова умова повернення.
    • Звертаємо Вашу увагу на те, що повернення коштів здійснюється тільки тим способом, який був зазначений Вами у заяві на повернення. Відзначаємо особливо, що повернення грошових коштів готівкою можливе лише в нашому магазині.
    • Магазин "Твіті" не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.